OPŠTI USLOVI POSLOVANJA

internet stranicom https://emaglam.rs

 

Osnovni podaci o privrednom društvu:

Poslovno ime: FEATURE MARKET SOLUTIONS doo Beograd

Sedište: Beograd, Šumatovačka 40

Broj registracije u APR-u: BD 1809/2018

MB: 21351202

PIB: 110448630

E-mail: cs@emaglam.shop

Tel: +381 677 301130

Radno vreme : Ponedejak - Petak : 09-17h

  

Opšti uslovi poslovanja i korišćenja (u daljem tekstu: uslovi) internet stranice https://emaglam.rs (u daljem tekstu: EmaGlam) napisani su u skladu sa pozitivnim propisima Republike Srbije. Uslovi uređuju funkcionisanje EmaGlam, te pravni odnos između Feature Market Solutions, registrovanih korisnika (u daljem tekstu: korisnici) i kupaca proizvoda, roba ili usluga (u daljem tekstu: kupci).

Korišćenjem internet stranice EmaGlam potvrđujete da ste saglasni sa uslovima.

 

1

Šta je EmaGlam?

EmaGlam je internet stranica namenjena prodaji kozmetičkih proizvoda (parfemi, proizvodi za negu lica i tela, proizvodi za negu kose, šminka itd).

 

2

Ponuda

Ponuda proizvoda na internet stranici se zbog prirode poslovanja može menjati na dnevnom nivou. Cene pojedinačnih proizvoda mogu biti redovne cene, akcijske cene, odnosno cene s popustima.

Fotografije, slike ili video materijal objavljeni u okviru ponude vlasništvo su Feature Market Solutions ili njenih dobavljača i poslovnih partnera.

Fotografije, slike ili video materijal objavljeni u okviru ponude su isključivo simbolični i dati samo radi obaveštenja, te mogu odstupati od realnog izgleda proizvoda.

Feature Market Solutions prodaje proizvode putem interneta i prodaju vrši na teritoriji Republike Srbije.

Proizvodi naručene putem internet stranice EmaGlam dostavljaju se isključivo na teritoriji Republike Srbije.

 

3

Postupak registracije

Kako bi korisnik bio u mogućnosti da kupuje na internet stranici EmaGlam može se registrovati i kreirati svoj nalog.

Prilikom registracije i kreiranja svog naloga korisnik unosi sledeće podatke: ime i prezime, e-mail i lozinku. Nakon unosa navedenih podataka, korisnik dobija elektronsku poštu na e-mail koja sadrži opciju potvrde kreiranja naloga. Korisnik treba da izvrši potvrdu klikom na odgovarajuće polje u e-mailu. Korisnik prilikom registracije ili prilikom prve kupovine unosi dodatne podatke neophodne za isporuku robe: ime i prezime, naziv kompanije, broj telefona, adresa, grad, opština, poštanski broj, država.

Internet stranica EmaGlam ne odgovara za tačnost podataka unetih od strane korisnika/kupca.

Kupovina na internet stranici EmaGlam je moguća bez registracije i kreiranja korisničkog naloga.

 

4

Naručivanje i zaključenje ugovora

Kao registrovan korisnik, nakon unošenja svog korisničkog imena i lozinke, kupac pored ostalog ima i uvid u svoje prethodne kupovine kroz istoriju prodaje, kao i mogućnost odlaska na stranicu za odabir plaćanja bez ponovnog unošenja svojih ličnih podataka.
Porudžbina putem sajta je moguća za sve proizvode na sajtu klikom na dugme „DODAJ U KORPU“. Sve kupovine koje se realizuju putem korpe su finalne i neopozive.

Nakon zaključenja porudžbine, na email koji je Kupac ostavio kao kontakt, biće prosleđena potvrda da je porudžbina primljena od strane Feature Market Solutions. Ukoliko Kupac ne dobije ovakvu potvrdu, potrebno je proveriti ispravnost email adrese koju je ostavio kao kontakt ili prijavu problema da pošalje na email adresu cs@emaglam.shop ili u delu koji se odnosi na reklamacije na samom sajtu.
Feature Market Solutions zadržava pravo da u slučaju da postoji izvesna kontradiktornost ili nejasnoća u registrovanim podacima Kupca ili narudžbenici pre dalje obrade iste, izvrši proveru podataka koje je Korisnik naveo prilikom kreiranja porudžbine u cilju validacije istih i da kontaktira Kupca e – mailom ili telefonskim putem radi ispravljanja istih i što efikasnije realizacije isporuke naručenih proizvoda.

Prodavac takođe zadržava pravo da ukoliko nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporuči raspoložive od izabranih proizvoda. Kupac će biti obavešten emailom (ili telefonom) sa naznakom isporuke preostalih proizvoda od strane Prodavca.
Feature Market Solutions zadržava pravo otkazivanja porudžbine usled tehničkih i drugih razloga o čemu će Kupac biti obavešten putem email – a koji je naveo prilikom registracije ili telefonom.

Po prijemu porudžbine i obavljenoj validaciji podataka o Kupcu ili porudžbini, Prodavac pristupa obradi porudžbine, koja se završava potvrdom od strane Prodavca da je u mogućnosti da porudžbinu realizuje, nakon čega Kupcu prosleđuje informacije o realizovanim sredstvima sa platne kartice Kupca (ukoliko je izabrana opcija plaćanja karticom).

O svakoj promeni statusa porudžbine Prodavac će obavestiti Kupca upućivanjem notifikacionog e-maila na kontakt email adresu koju je Kupac ostavio na sajtu.

Prodavac pakuje robu za kupca pod kontrolisanim uslovima sistemom video nadzora i svaka pošiljka i njen sadržaj se beleži video zapisom i time potvrđuje da je roba iz magacina otišla ispravno spakovana i u neoštećenom stanju.

Proizvod koje Kupac stavi u korpu u procesu kupovine nije rezervisan čak i nakon zaključenja porudžbine. Proizvod je rezervisan tek nakon potvrde porudžbine od strane Prodavca, koju će Prodavac dostaviti Kupcu putem email poruke. Prodavac zadržava pravo da i nakon slanja potvrde Kupcu da je u mogućnosti da poručene proizvode isporuči, otkaže deo ili kompletnu porudžbinu u slučaju da nije u mogućnosti da poručeni proizvod dostavi o čemu će putem email – a informisati Kupca.

Kupac cenu plaća Feature Market Solutionsu, a zajedno sa proizvodom mu se dostavlja i račun, obaveštenje i obrazac za odustanak.

Smatra se da je ugovor o prodaji na daljinu zaključen između Feature Market Solutions (ponuđača) i kupca potpisan u trenutku kada Feature Market Solutions potvrdi porudžbinu i kupac primi prvu elektronsku poruku o status svoje porudžbine.

Nakon toga, sve cene, opisi proizvoda i svi drugi uslovi su određeni za Feature Market Solutions i kupca i ne podležu bilo kojoj izmeni, osim ukoliko se očigledno ne radi o tehničkoj grešci nastaloj na internet stranici EmaGlam, usled čega Feature Market Solutions može promeniti ugovorene podatke.

Kupac je lice čiji su podaci navedeni u porudžbini. Podatke o kupcu nije moguće izmeniti nakon slanja porudžbine.

 

5

Cene proizvoda/robe

Cene svih proizvoda istaknutih na internet stranici EmaGlam su unapred određene i iskazane su zajedno sa pripadajućim PDV-om. Cene važe za sve kupce samo i isključivo za vreme trajanja ponude, samo na ovoj internet stranici i samo pod ovim Opštim uslovima.

Zadržavamo pravo izmena cena. Cene se zaokružuju na dva decimalna mesta.

 

6

Način plaćanja

Plaćanje pouzećem

Prilikom plaćanja pouzećem plaćanje se vrši gotovinom i kupac je pored cene robe dužan platiti i troškove dostave ukoliko ne ispunjava uslov za besplatnu dostavu.

 

Plaćanje platnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro, Diners Club)

Plaćanje je moguće navedenim platnim karticama u valuti RSD i kupac je pored cene robe dužan platiti i troškove dostave ukoliko ne ispunjava uslov za besplatnu dostavu. Plaćanje je jednokratno putem weba.

Ukoliko ste se odlučili za plaćanje Vašom platnom karticom online prilikom poslednjeg koraka pre potvrde kupovine, sistem će Vas preusmeriti na sigurnosni link Banke gde unosite podatke o Vašoj platnoj kartici. Ukupna suma i broj pošiljke su automatski uneti i ne mogu se menjati. Nakon uspešne kupovine, bićete vraćeni sa adaptera banke nazad na Feature Market Solutions Online prodavnicu sa potvrdom da je kupovina uspešna. Ukoliko je došlo do neke greške u vezi sa Vašom platnom karticom, bićete vraćeni nazad na Feature Market Solutions Online prodavnicu sa obaveštenjem o čemu se radi. Nakon uspešne kupovine, prilikom preuzimanja paketa nemate nikakve naknadne troškove.

•  Po izvršenom plaćanju, specifikacija plaćenog e-računa i njegov iznos se ne mogu menjati.
• Posle izvršene naplate, nije moguće otkazati plaćanje izabranog računa i stornirati naplaćen iznos.
• Korisnik sve reklamacije na izvršeno plaćanje e-računa može uputiti e-mail adresu cs@emaglam.shop ili u delu koji se odnosi na reklamacije na samom sajtu.
• Feature Market Solutions se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za štetu koja može nastati Korisniku i/ili trećim licima usled neautorizovanog ili neovlašćenog korišćenja platne kartice odnosno bilo koje zloupotrebe iste (ukradene platne kartice, korišćenje platne kartice bez znanja vlasnika iste i dr.). U navedenom slučaju Feature Market Solutions neće izvršiti povraćaj uplaćenih sredstava.
• Feature Market Solutions nije odgovoran za prekid internet konekcije ili nedostupnost procesora platnih kartica.
• Feature Market Solutions će, u skladu sa važećim zakonskim propisima, preduzeti sve raspoložive mere u cilju zaštite podataka o Kupcu, kao i o podacima o izvršenom plaćanju e/računa. Navedeni podaci će se smatrati poslovnom tajnom i biće dostupni samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Feature Market Solutions neće koristiti navedene podatke o Kupcu u cilju dostave reklamnih obaveštenja svojih i/ili trećih lica, osim u slučaju da je Kupac dao svoju izričitu saglasnost za isto. Svi podaci o platnoj kartici se kriptovano razmenjuju direktno između Kupca i servera Banke procesora platnih kartica, i njihovu sigurnost odnosno tajnost podataka garantuje i obezbeđuje Banka.
• Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije.
• Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica.
•  Za realizaciju kupovine Platnim karticama procesor je Banka, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni sistemu Feature Market Solutions, pa samim tim Feature Market Solutions neće biti odgovoran za zloupotrebu istih.

 

7

Isporuka robe

Troškovi dostave iznose 250, 00 RSD.

Dostava je besplatna za porudžbine čija vrednost prelazi 3500, 00 RSD.

Vaša porudžbina će biti isporučena u roku od 2 do 5 radna dana od dana kada Feature Market Solutions potvrdi porudžbinu. Isporuka robe se ne vrši vikendom i dan državnih i verskih praznika u skladu sa Zakonom o državnim i drugim praznicima u RS.

Vreme isporuke se može produžiti usled okolnosti koje su van uticaja Feature Market Solutions (kvar, obustava rada kurirskih službi, saobraćajne gužve i nezgode, vremenski uslovi, praznici i dr.)

Vreme isporuke može biti produženo za vreme praznika usled povećanog obima posla.

Isporuka robe se vrši na adresu koju ste naveli prilikom registracije.

Isporuka robe se vrši putem kurirske službe DExpress.

Ukoliko imate problem sa dostavom robe, možete nas kontaktirati na e-mail cs@emaglam.shop ili u delu koji se odnosi na reklamacije na samom sajtu..

  

8

Pravila za programe lojalnosti, ankete, akcije i slične promocije

Sve akcije, takmičenja, programi lojalnosti, nagradne igre, konkursi i slične promocije koje budu bile dostupne preko ovog sajta biće podložne određenim pravilima koja su odvojena od ovih Uslova korišćenja. Učešćem u njima Vi treba da postupate u skladu sa njima, a ta pravila se mogu razlikovati od odredbi i uslova koji su ovde opisani.

  

9

Pravo na odustanak od ugovora

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim u slučaju:

-pružanja usluga, nakon što je usluga u potpunosti izvršena ako je pružanje usluge počelo nakon izričite prethodne saglasnosti potrošača i uz njegovu potvrdu da zna da gubi pravo na odustanak od ugovora kada trgovac u potpunosti izvrši ugovor;

-isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja;

-isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;

-isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom;

-drugim slučajevima propisanim Zakonom o zaštiti potrošača.

  

10

Obaveze korisnika/kupca u slučaju odustanka od ugovora

Korisnik/kupac je dužan da vrati robu bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak.

Korisnik/kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe.

  

11

Reklamacije

Kupac može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Potrošač može da izjavi reklamaciju elektronskim putem na e-mail cs@emaglam.shop uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.) ili u delu koji se odnosi na reklamacije na samom sajtu.

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori kupcu na izjavljenu reklamaciju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana.

  

12

Obaveštenja korisnika

Ako imate bilo kakva pitanja ili primedbe u vezi sa ovim sajtom, molimo da pošaljete poruku na cs@emaglam.shop.

 

13

Odricanje od odgovornosti

Uprkos trudu da ponuda bude što tačnija i ažurnija, može se desiti da se podaci o proizvodu promene toliko brzo da ih ne možemo ispraviti ili izmeniti i da se još uvek neizmenjeni nađu na EmaGlam internet stranici. Ukoliko dođe do narudžbine takvog proizvoda, kupac će biti obavešten o promenama, a prodaja prekinuta.

U slučaju da pojedini proizvodi budu nedostupni, obavestićemo kupca o tome i omogućiti mu da odustane od kupovine ili izvrši kupovinu drugog dostupnog proizvoda. Ukoliko je kupac već platio proizvod koji nije dostupan, novac će mu biti vraćen.

  

14

Tačnost podataka

Feature Market Solutions nastoji da podatke/informacije objavljene na Internet prezentaciji održava tačnim i ažurnim – ali ne daje nikakve garancije niti obećanja da takve zaista i jesu, niti snosi bilo kakvu odgovornost niti posledice, direktne ili indirektne, proistekle iz pretpostavke korisnika informacija/podataka sa Internet prezentacije Feature Market Solutions d.o.o. da jesu. U slučaju da primetite neku nepravilnost molimo vas da nas o tome obavestite, kako bi izbegli eventualne neprijatnosti, na mail cs@emaglam.shop.

  

15 

Promene sajta

Feature Market Solutions zadržava pravo da u bilo kom trenutku, privremeno ili trajno, u celini ili delimično, modifikuje ili ukine ovaj sajt bez prethodnog upozorenja ili ograniči dostupnost sajta određenim licima ili geografskom području. Korišćenjem sajta saglasni ste da ni naša kompanija, kao ni kompanije s njom u vezi, nisu odgovorne za bilo kakve izmene i Vaš nastavak korišćenja značiće da promene prihvatate i da ste saglasni sa novim uslovima.

  

16

Promena uslova korišćenja

Feature Market Solutions može bilo kada, bez prethodne najave, izmeniti ili dopuniti uslove korišćenja sajta ažuriranjem ove izjave. Ovakve izmene su za Vas obavezujuće, pa je preporučljivo periodično posetiti ovu stranu i informisati se o njima. Daljim korišćenjem bilo kojih usluga sajta, saglasni ste da prihvatate sva naknadno objavljena pravila i uslove korišćenja.

 

17

Sudska nadležnost i primena prava RS

U slučaju spora proisteklog iz primene ovih Opštih uslova i u vezi sa kupovinom proizvoda na ovoj internet stranici ugovorne strane će nastojati rešiti spor mirnim putem. Ukoliko ugovorne strane ne reše spor mirnim putem, ugovara se nadležnost stvarno nadležnog suda u Beogradu uz primenu prava Reublike Srbije.

 

18

Zaštita podataka o ličnosti

Feature Market Solutions u pogledu obrade podataka o ličnosti koje prikuplja obavljajući delatnost prodaje proizvoda putem ove internet stranice ili u pogledu dostavljanja reklamnih poruka u svemu postupa shodno zakonu o zaštiti podatak o ličnosti, što je posebno definisano odgovarajućim dokumentima sadržanim na ovoj internet stranici.

 

PRAVA I OBAVEZE KUPCA KOD KUPOVINE NA DALJINU

  

Poštovani kupci,

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br 62/2014 i br 6/2016) kupovina preko naše internet stranice https://emaglam.rs  smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja delatnosti) da odustane od Ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik.

Kada Kupac jednom porudžbenicom naruči više vrsta robe koje se isporučuju zasebno, rok  od 14 dana počinje da teče kada poslednja vrsta naručene robe dospe u državinu Kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik. Kada se isporuka robe sastoji iz više pošiljki i delova, rok od 14 dana počinje da teče kada je poslednja pošiljka ili deo, dospeo u državinu Kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik.

Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora, izjavom koju daje na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu.

 Prilikom odustanka, kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35. ovog zakona (u daljem tekstu: odustanak od ugovora).

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Direktne troškove u slučaju odustanka snosi kupac. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju:

1) isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;

2) isporuke robe ili pružanja usluga čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje trgovac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak;

3) isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja;

4) isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;

5) isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom;

 

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova je način rešavanja sporova između potrošača i trgovca, posredovanjem ili arbitražom, u skladu sa zakonima kojima se uređuje posredovanje i arbitraža. Trgovac unapred prihvata vansudsko rešavanje eventualnih potrošačkih sporova.

 

PREUZMMITE  - Obrazac o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu